loading...
سرزمین یگانه
ستایش بازدید : 181 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (3)
                         
                                               « دلمو بردی »

   دلمو بردی باز از نو دیگه چی می خوای    دار و ندارم مال تو دیگه چی می خوای
   برو بذار بسوزم من با کسی هام             برو بذار بمونم با دلواپسی هام
  هیچی نپرس فقط برو ولی فراموشم نکن   شمعمو آب میشم به پات برو و خاموشم نکن
   اگه یه روز ورق زدی دفتر خاطراتتو             یادت بیاد قلب منو می شینه چشم به را تو
  آره برو ولی بدون اینجا یکی می مرد       برات باور نکردی عشقشو اگه قسم می خورد برات
  میری برو ولی فقط اینو یادت باشه عزیز      اشک زلالتو جلو چشم غریبه ها نریز
  هیچی نپرس فقط برو ولی فراموشم نکن   شمعمو آب میشم به پات برو و خاموشم نکن
  دلمو بردی باز از نو دیگه چی می خوای     دار و ندارم مال تو دیگه چی می خوای
  برو بذار بمونم من با بی کسی هام           برو بذار بمونم با دلواپسی هام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tina-m در تاریخ 1392/05/12 و 6:15 دقیقه ارسال شده است

میشه منم نویسنده شم؟؟؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/05/04 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

خواهش می کنم اما میشه بگین شما کدومتونین؟شکلک
پاسخ : من فاطمه ام

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/05/04 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

ایول ستایش شکلک
پیشنهاد فاطمه رو قبول کردیشکلک

امید وارم موفق باشین عسیسای دلمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : از تو هم ممنون مهدی که اومدی توهم موفق باشی داداش .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر اومدم که مال من شی اومدم اما چه قدر دیر من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمی ری حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت چگونه بود .؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 11,047
  • کدهای اختصاصی